Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Το δίλημμα του Στουρνάρα

Ο Στουρνάρας ήπιε πολύ εχθές , εγώ του το  λέω να μην πίνει τόσο, γιατί το συκώτι του έχει γίνει χάλια, αλλά αυτός δε με ακούει . Εχθές πάντως ήπιε τόσο που τον πήγα σπίτι του σηκωτό. Hungover τρελό!

Το πρωί σηκώθηκε σε μαύρα χάλια , μες στη σακούλα το μάτι. Άσε που μετά από hangover πέφτει σε μαύρες σκέψεις!  Κατάθλιψη σκέτη.
Ή θα γίνουν πλειστηριασμοί ή θα καταρρεύσει το τραπεζικό σύμπαν μου ξεφούρνισε σήμερα! 
Καλά εσύ δε μου λεγες ότι όλα πάνε γαμιώντας, με πρωτογενές πλεονάσματα και success story κλπ; Τι μου τα αλλάζεις τώρα; Μέχρι και ο Τζήμας στα Νέα έγραψε ότι το τέλος της κρίσης πλησιάζει και  με μια δρασκελιά το πιάνεις. (Καλά αν διαβάσεις τα Νέα νομίζεις ότι ζεις σε άλλη χώρα)

Αλλά μου  εξήγησε μετά το σκεπτικό του, που είναι το χαρακτηριστικό Στουρνάριο σκεπτικό...
Μου είπε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί κακοπληρωτές που ενώ έχουν να πληρώσουν, δεν πληρώνουν, και το παίζουν φτωχοί, ενώ δεν είναι! Άλλωστε πάρα πολλοί , το είδα και σε όνειρο, έχουν λεφτά στα μαξιλάρια και στα στρώματα! Και συνεχίζει, ότι  θα προσπαθήσει να βάλει κοινωνικά κριτήρια και θα τη γλιτώσουν σίγουρα  οι άστεγοι ( Τι να πω και 'γω , θα φταίει το γαμημένο  hangover.) και οι πραγματικά φτωχοί  , όπως την γλίτωσαν οι μεταπτυχιακοί από τη διαθεσιμότητα!

Καλύτερα,συνεχίζει, να καταρρεύσει ο λαός παρά οι τράπεζες , εξάλλου έτσι είναι η ελεύθερη οικονομία , αυτό ψηφίσαν οι έξυπνοι Έλληνες , οι κρατικές προστασίες τέλος! Μα του είπα ότι άλλα έλεγε προεκλογικά το κόμμα , και ότι δε βγήκε με κανένα τρελό εκλογικό ποσοστό. Αλλά έκανε πως δε με άκουσε γιατί δεν έχει συνηθίσει στις αντιρρήσεις , μπλοκάρει μπερδεύεται η γλώσσα του, ψευδίζει, κεκεδίζει , ενώ  τον έχω πιάσει ,όταν δυσκολεύεται πολύ , να παθαίνει και επιληπτικές κρίσεις  , οπότε δεν συνέχισα να τον πιέζω παραπάνω.

Μετά τον πήρε τηλέφωνο ο Βενιζέλος και του είπε, ότι επειδή η δημοσκοπήσεις τον θέλουν έξω από τη βουλή , θα κάνει πως αντιδρά , μπας και αρπάξει κάνα ποσοστό. 
Δε γίνεται να μην μπω στη βουλή του λέει ο Βενιζέλος, γιατί με τόσες μαλακίες που έχω κάνει θα καταλήξω Τσοχατζόπουλος.
Ο Στουρνάρας του είπε εντάξει , αλλά μην αρνηθεί πάνω από τρεις φορές , και να περιμένει να λαλήσει ο πετεινός!
Μετά πήρε και ο Σαμαράς να του πει χρόνια πολλά και η Παναγιά μαζί τους !  
Αλλά η Παναγιά είναι μαζί μου , που μου είπε ότι το τέλος τους πλησιάζει και να μην μασάμε με τις παπαρολογίες  του Στουρνάρα γιατί  είναι τα γνωστά τρομοκρατικά κολπάκια, παρμένα από το δόγμα το σοκ !
Ο μπρακατσούλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου