Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Το νέο Λύκειο και άλλες τέτοιες μπούρδες

Δηλαδή τι άλλαξε ; Επειδή βάλανε περισσότερες εξετάσεις ;
Επειδή τις τρεις ώρες τις κάνανε δύο και τις δύο τρεις στο μάθημα που κάνεις ;

Και λοιπόν ; 
Εμένα το ίδιο ξενέρωτο με πριν μου φαίνεται, τι νέο μου λες εσύ.
Θα έρθουν οι μαθητές τον Σεπτέμβριο και θα κόβουν πάλι φλέβες.
Θα την πληρώσω πάλι εγώ όμως και δε θα με καταλαβαίνει και κανένας,θα μετράνε πάλι πόσες ώρες  κάνω μάθημα την εβδομάδα και θα με λένε ξεκούραστο . 
Αλλά, έλα εσύ να βγάλεις ύλη, σε μαθητές αδιάφορους από ξενερωσιά, για εξετάσεις να δεις πως είναι. 
Νιώθεις περισσότερο μηχανή παρά δάσκαλος ! Το σχολείο είναι σαν εργοστάσιο παραγωγής αποφοίτων.
Εγώ θέλω να τους κάνω μόνο θέατρο και συμβουλευτική. Τίποτε άλλο.
Άλλα όνειρα είχα εγώ όταν πρωτοδιορίστικα ! Τέλος πάντων.
Τα είδα και τα μαθήματα , βαρετά επίσης ,όπως και πριν, πιο βαρετά δε γίνεται! 
Είναι ελκυστική ύλη  τούτη; Έχει χαρά  έτσι η γνώση ;
Όλο αρχαία φυσική και μαθηματικά , μιλάμε για πήξιμο .
Και εξετάσεις πολλές εξετάσεις και στην Α και στη Β και στη Γ λυκείου . Ανάσα δε θα πάρουν οι έφηβοι . 
Ε, μετά θα μισήσουν τη γνώση ,τα βιβλία , το σχολείο και θα γίνουν εξειδικευμένοι , αμόρφωτοι χρυσαυγήτες, να καμώνονται για την πατρίδα και να πιστεύουν σε σημαίες.
Αλλά είναι δυνατόν ένας βαρετός, ξενέρωτος Υπουργός (εμένα με πιάνει χασμουρητό όταν τον βλέπω στο mega) να κάμει το νέο σχολείο ; 
Δεν τον βλέπεις πόσο άοσμος είναι;
Μπορεί να δημιουργήσει κάτι εμπνευσμένο ; 
Μεταφράσεις ξένων ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων θα κάνει , παρέα με τους άλλους βαρεμένους συμβουλάτορες.(Για να μη μιλήσω για τα συμφέροντα που παίζονται!)
Ε αυτό είχα να πω , αφήστε με τώρα να θαυμάζω το υπέροχο μπλε της θάλασσας. Πάω να βουτήξω !

(Πέντε αράδες έγραψα για νέο λύκειο και βαρέθηκα τη ζωή μου!)
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου