Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Εγώ θα σε αφανίσω !

Μετά από αίτηση σε εταιρεία που προωθεί διαφημιστικά banner έλαβα το ακόλουθο μήνυμα :


"Μετά από εξέταση της σελίδας σας δυστυχώς η αίτησή σας δε μπορεί να γίνει δεκτή.
Με βάση τους όρους χρήσης του δικτύου (συγκεκριμένα παράγραφος 1 του Κώδικα Συμπεριφοράς) δεν μπορούν να γίνουν δεκτές σελίδες με περιεχόμενο δυσφημηστικό, άσεμνο ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο αμφισβητήσιμο ή σελίδες που επικροτούν ή προωθούν τη βία ή το μίσος.

Θεωρούμε πως στην παραπάνω κατηγορία ανήκουν αναρτήσεις που καλούν σε αφανισμό της μεγαλύτερης μερίδας του ελληνικού λαού, δυσφημίζουν ονόματα και λογότυπα μεγάλων ελληνικών κομμάτων, υβρίζουν ψηφοφόρους συγκεκριμένων κομμάτων κ.α.

Ως εκ τούτου, η αίτησή σας θα διαγραφεί "

Όπως καταλάβατε επειδή θα αφανίσω το έθνος, καλύτερα μη με ξανά διαβάσετε, είμαι ένα τέρας ! Εγώ είμαι ο κακός!
Αναρωτιέμαι όμως πως εκπρόσωποι του καπιταλισμού και του νεοφιλελευθερισμού, που εγκληματεί με τη δημιουργία κρίσεων, το παίζουν και ηθικοί και προστάτες. 
Έχει την ίδια ψευτιά με τις τράπεζες που κάνουν φιλανθρωπίες, με την coca cola που αγαπά τα παιδάκια του τρίτου κόσμου, με τις πολυεθνικές που σου λένε αγόρασε το προϊόν μου και μέρος του ποσού που δίνεις θα πάει στους γιατρούς χωρίς σύνορα, ενώ παράλληλα εκμεταλεύονται αλόγιστα το περιβάλλον και εργασιακά μέχρι θανάτου τους Ασιατικούς πληθυσμούς!(Προσεχώς και την Ελλάδα)
Παράδοξο; Πολύ!
Τέλος Πάντων στην προκειμένη εγώ είμαι ο εχθρός γι αυτό σας προτείνω να μην ξανά ασχοληθείτε με αυτό το  blog. Ποιος ξέρει πόσους θα αφανίσω ακόμα... Έρχεται και Πανσέληνος!
ΑΓΓΚΚΚΡΡΡ!!!


1 σχόλιο:

  1. τωρα που βλεπω διαφημισεις. δε μηλας μπρακατσούλα.!!
    ολοι στο συστημα είστε και καλοπερνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή