Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Τι είπε ο Σαμαράς για τη διαθεσιμότητα και την κινητικότητα των Δημοσίων Υπαλλήλων.


Τον είδα πάλι εχθές τον Σαμαρά , ήταν πολύ καλά στην υγεία του , του πέρασε και το τσιρλιό που είχε τις προάλλες , όλα καλά.
 Μου είπε, λοιπόν εχθές, ότι φοβάται μη βγει σε διαθεσιμότητα το Σεπτέμβριο
και επειδή δεν ξέρει να κάνει τίποτε άλλο από το  να είναι πρωθυπουργός , μαθαίνει τεχνικές μασάζ.
Τον ρώτησα γιατί δεν ανοίγει πιτσαρία που την ξέρει τη δουλειά και μου λέει ότι βαριέται να ζυμώνει και προτιμά την αισθαντικότητα του αγγίγματος.
" Τους έχω αναλάβει όλους στη βουλή "  ιδίως τον Στουρνάρα, καλά  αυτό το παιδί μου 'ρχεται συνέχεια πιασμένο,μα τι κάνει και πιάνεται έτσι;
Για να μην πω για τον Κυριάκο που του αρέσει το μασάζ στα δάχτυλα των ποδιών.
Αλλά δε παραπονιέμαι, κάνω συγχρόνως και την πρακτική μου, οπότε το Σεπτέμβρη θα μαι έτοιμος Μασέρ.
Όπως καταλαβαίνεις δεν έχει φέτος διακοπές και για να μην είμαι μόνος μου στην Αθήνα είπα και στους υπουργούς μου να μη φύγουνε  για να μου κάνουν παρέα!
Επίσης , μου είπε ότι αγχώνεται με τις κινητικότητες των Δημοσίων , και ότι έχει ζαλιστεί με αυτό το θέμα.
Να πάω ,μου λέει, τους δημοτικούς αστυνόμους στα νοσοκομεία ή τους καθηγητές στην αστυνομία; ή να κάνω του δημοτικούς βρεφονηπιοκόμους  και τους καθηγητές φύλακες;
Είχε μπερδευτεί τελείως ,αφού  μαζί με το Στουρνάρα και τον Κυριάκο κάθε μέρα παίζανε την κινητικότητα, μια τους πηγαίναν από δω και μια από κει , μετά το ρίχνανε στο πιοτό και μιλάγανε για γκόμενες.
Πάντως κακώς έχει θυμώσει μαζί μου ο Ελληνικός λαός και θέλει να με στείλει,  άλλο που το κάνω εγώ , δεν είμαστε ίσα και όμοια, εγώ ξέρω το καλό του!
Δεν έχουν καταλάβει ότι  απολύω μόνο το 1,5% (15000)  και τους υπόλοιπους θα τους  γυροφέρνω; Τι την παίζουμε κάθε μέρα την κινητικότητα; Για πλάκα;
Άσε που για κάθε  δημόσιο που θα φεύγει θα έρχεται ένας νέος και έτσι θα καταπολεμώ και  την ανεργία! (Αυτό ούτε εγώ το κατάλαβα, γιατί να φύγει κάποιος αν είναι να έρθει ένας άλλος; Και πως έτσι καταπολεμάται η ανεργία; Αλλά δεν είπα τίποτε γιατί δε παίρνει από λόγια, τόσα χρόνια τον ξέρω, τον έχω μάθει πια.)
Μετά άρχισε να μου λέει κάτι κουλά  , άρχισε να βρίζει το κεφάλι του και τέτοια . Αλλά τα παθαίνει συχνά αυτά ο Σαμαράς, γιατί είναι οριακός τύπος και οι οριακοί τύποι  μία είναι έτσι και μια αλλιώς.
Τέλος μου είπε ότι ο Τσίπρας κάνει πολύ κακό στην Ελλάδα , ότι  είναι σαν τη Χρύση Αυγή, χωρίς το "χρυσή", και ότι ο Σύριζα  φταίει  για την κρίση και για όλα.
Αυτά εν ολίγοις μου είπε εχθές ο εκκολαπτόμενος μασέρ Σαμαράς.
 Μετά βιαζόταν να φύγει για να πάει να παίξει την κινητικότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου