Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Η μετάταξη της τρέλας

Έχω μπερδευτεί , να κάνω η να μη κάνω αίτηση για μετάταξη;

Το ερώτημα αυτό με κατακλύζει , έχει καταντήσει υπαρξιακό ζήτημα, ξυπνάω και κοιμάμαι με αυτό!
Να κάνω αίτηση  για να μην βρεθώ εκτός απροόπτου ή να μην  κάνω γιατί δεν είμαι "πολύ" υπεράριθμος ;
Να κάνω αίτηση επειδή θα συγχωνευτούν τα σχολεία και μπορεί τελικά να βγω υπεράριθμος ή να  μην κάνω επειδή έχω ήδη κάνει μια  αίτηση μετάταξης;
Να κάνω αίτηση για να μην βγω σε διαθεσιμότητα ή  να μη κάνω γιατί μπορεί να με στείλουν στην κωλοπετινίτσα ;

Να όλο τέτοια υπαρξιακά έχω μέσα μου,έχει πια ζαλιστεί το κεφάλι μου ! Σα να 'χω πιει δέκα παραισθησιογόνα είμαι ,μου μιλάνε και εγώ ακούω μετάταξη, ερώτηση μου κάνουν και εγώ απαντάω "είκοσι κενά η Α αθήνας" , νομίζω ότι  τρελαίνομαι!

Μέχρι και εφιάλτες βλέπω! Είναι λέει ο Αρβανιτόπουλος σε σχήμα βρικόλακα και προσπαθεί να με δαγκώσει στο λαιμό για να μου πιει το αίμα ,ενώ με φωνή ,eco, τρομαχτική μου λέει, Μετάααααααταξηηηηηηη, μετάααααατααααααξη.
Ξυπνάω καταϊδρωμένος, και μετά όταν ξανακοιμάμαι, βλέπω το νούμερο "δύο"  εφιάλτη ,όπου προσπαθώ να κάνω την αίτηση , αλλά δεν υπάρχει ούτε πλήκτρο enter ,   ούτε κουμπί αποστολής και 'γω να είμαι σε φοβερή αγωνία  που  δε μπορώ τη στείλω την κωλοαίτηση.

Η ζωή μου δηλαδή τις τελευταίες δύο βδομάδες , είναι μια κόλαση,δε μπορώ να ηρεμήσω με τίποτε,  έρχεται και πανσέληνος , άστα να πάνε!
Το κακό είναι ότι δε μπορεί και κανένας να μου πει τι να κάνω διότι απλά, κανείς δεν ξέρει, ούτε στη δευτεροβάθμια, ούτε στο υπουργείο,ούτε πουθενά. ΚΑΝΕΝΑΣ !

Μέχρι και σε χαρτορίχτρα πήγα  να πάρω καμιά πληροφορία παραπάνω , αλλά τζίφος και εκεί , μου λέγανε  κάτι  για ένα ξανθό πρόσωπο που είναι σημαντικό στη ζωή μου , για ένα μελαχρινό που με ζηλεύει και θα μου κάνει κακό, ότι   τον άλλον μήνα θα βρω το έρωτα της ζωής μου και  τέτοια.

- Μήπως βλέπεις καμία αίτηση; Κανένα κενό; Κανένα πλεόνασμα κάτι;
- Ασήμωσε!
- Δεν έχω άλλα λεφτά, εκπαιδευτικός είμαι!

Τελικά έμαθα πότε θα παντρευτώ, πότε θα χωρίσω και πόσα παιδιά θα κάνω, αλλά για τη μετάταξη μηδέν εις το πηλίκο!

Ξέρετε επίσης τι έμαθα ;  Ότι το όλο πράγμα είναι παγίδα για να βρουν κόσμο να απολύσουν και ότι τα πλεονάσματα του Υπουργείου είναι πλαστά!
-Πλαστά;
-Ναι Πλαστά.

Μετά από αυτό μπήκα  σε όλες τις διευθύνσεις και μετρούσα υπεραριθμίες,και ταχυκαρδίες για ένα οχτάωρο  , τίποτε παιδί μου σου λέω, καμία σχέση είναι  άλαν ντάλον , άλλα κενά έχουν οι διευθύνσεις  άλλα το έγγραφο.
Όπως καταλαβαίνετε είμαι σε ένα πανικό, αβοήθητος!

Και επειδή δε ξέρω πως να τελειώσω χρειάζομαι έναν "από μηχανής Θεό"
Κατέβηκε λοιπόν η ίδια η Αθηνά, Θεά της Σοφίας, ήταν πολύ όμορφη , εκτυφλωτική με τα λευκά της ρούχα και μου είπε στωικά:
"Να μην φοβάσαι τίποτε γιατί θα είμαι δίπλα σου και δίπλα σε όλους τους εκπαιδευτικούς.
Θα σας βοηθήσω να πάρετε τη σωστή απόφαση, επειδή σας αξίζει και επειδή οι περισσότεροι  από σας είσαστε σημαντικοί και σπουδαίοι δάσκαλοι και οι μαθητές σας χρειάζονται!
Επίσης μου είπε ότι το Σεπτέμβρη θα γίνει της κολάσεως ,θα πέσει η κυβέρνηση , και θα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά θα κάνει τα ίδια.
Και συνεχίζει:
"Μην απογοητευτείτε όμως, διότι θα σας δώσω πνευματικό φως ,δύναμη και πνοή ένωσης και αλληλεγγύης , που θα φέρει τον καρπό της αλλαγής. Να έχετε μόνο πίστη."

Αυτά μου είπε και εξαφανίστηκε και έμεινα μαλάκας (ολόκληρη θεά είδα), αλλά μου άρεσε αυτό που άκουσα και γενικά δε γαμιέται ας γίνει ότι θέλει , θα επιβιώσω είτε έτσι είτε αλλιώς!
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου