Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Ο χάκερ των τραπεζών

Φυσάει κάργα στο λιμάνι ! Θα καθυστερήσει το καράβι , μας είπαν. Γαμώ το κέρατό μου είπα . Πως θα περάσει η ώρα;
Θα γράψω στο blog μου που γουστάρω  ,συν του ότι βάζω και σε τάξη τις σκέψεις μου . Σας το συνιστώ , είναι σαν Ψυχοθεραπεία ένα πράγμα.
Μέσα λοιπόν στο βουητό του αέρα , με το μαλλί να χορεύει μάμπο,σκέφτηκα το εξής ωραίο :
Να χακάρω τους λογαριασμούς των τραπεζών.
Να μπω και να τα κάνω όλα πουτάνα! Να μπερδέψω τα  δεδομένα των Σέρβερς παγκοσμίως! Κόλαση .
Φαντάζεσαι τη γριά στο περιστέρι να βρεθεί με τα λεφτά του Μπόμπολα στο λογαριασμό της;
Φαντάζεσαι τον Βενιζέλο με άδειους τους 3000 τραπεζικούς ´λογαριασμούς του; Πολύ γέλιο!
Φαντάζεσαι παγκοσμίως να μοίραζα το fake-σε ηλεκτρονική μορφή-χρήμα άλλιώς;

Έιναι φοβερό ,αν το καλοσκεφτείς ,ότι το χρήμα σήμερα είναι μία φανταστική κατάσταση .
Ολόκληρη η ανθρωπότητα δηλαδή  ασχολείται ,επιβιώνει ,δανείζεται, δανείζει, δυστυχεί με μια φαντασιακή , αριθμητική ιδέα που δεν έχει κανένα υλικό στην ουσία αντίκρισμα, μερικά μόνο αριθμητικά ψηφία προβαλλόμενα σε μια οθόνη . Φρικτό! Ασύλληπτο! Βλακώδες!

Μετά τη μοιρασιά ,πολύ θα θελα να βλέπα τα μούτρα της παγκόσμιας ελίτ! Το φαντάζομαι και ηδονίζεται η ψυχή μου . Χαμογελάει το χειλάκι μου.
Και εκτός αυτού να χω μπερδέψει  τόσο το τραπεζικό κωλοσύστημα,  που να μην ξέρει ποιος χρωστάει που και τι. 
Οι δανειστές να βρεθούν χρεωμένοι...Γαμάτο; 

Να μια ωραία καταστροφή , να πως τελειώνεις με τις  κρίσεις, με θύματα τους πραγματικά υπαίτιους , όχι εμένα και σένα!
Από βδομάδα αρχίζω μαθήματα για χάκερ! 
Λεφτά υπάρχουν ...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου