Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Το τέλος του μνημονίου. Διάγγελμα Σαμαρά

Το μνημόνιο τελειώνει, με πήρε τηλέφωνο  ο Σαμαράς και μου το είπε , τελειώνει επειδή δεν αντέχει άλλο ο κόσμος , ο ίδιος είναι πολύ της κοινωνικής πολιτικής , αλλά
δε μπορεί να την εφαρμόσει επειδή πιέζεται από την τρόικα.

Μου είπε επίσης εμπιστευτικά ,ότι μια μέρα παραλίγο να πλακωθεί με τον Τόμσεν πάνω στη διαπραγμάτευση .

 "Μας άκουσε όλο το Μαξίμου " . Γιατί έτσι διαπραγματεύονται οι άντρες ! (Επίσης οι άντρες κλείνουν την ΕΡΤ και απολύουν καθηγητές σε μια νύχτα).

Πως νομίζετε κατάφερα να πείσω  τον Τόμσεν , που είναι κολλημένος, να κατεβάσει το φπα στην εστίαση από το 23% στο 13%; Από σκληρή αντρική διαπραγμάτευση.

Αλλά ήρθε η ώρα να απευθυνθώ στον Ελληνικό λαό και να του πω ότι "δηεοσξα", ε συγνώμη για το σαρδάμ (Γαμώ το κεφάλι μου μαλάκα!!) .

 Πάμε πάλι: Θέλω να απευθυνθώ στον Ελληνικό λαό ότι δε θα πάρουμε άλλα μέτρα , μόνο μερικές (25000) απολύσεις  , λίγους πλειστηριασμούς ακινήτων  , λίγο ΦΑΠ  για τα έτη 10,11,12,13....98,99,  λίγο μείωση του κατώτατου μισθού ώστε να γίνει Ινδίας (Να ένα πρότυπο χώρας!)
αλλά και γενικότερα μείωση μισθού  7% στον ιδιωτικό τομέα, λιγουλάκι θα κλείσουμε  μερικά Νοσοκομεία και σχολειά, λίγο θα πουλήσουμε ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ και ότι άλλο δημόσιο αγαθό δε χρειαζόμαστε, και λίγο κάτι άλλα που θα βρεθούν στη πορεία γιατί έχουμε μια τρύπα στα δημοσιονομικά που δεν κλείνει και αυτό είναι καλό σημάδι ,μου το λέει και ο Στουρνάρας : ότι δεν είναι αληθινή η τρύπα, είναι δήθεν τρύπα και θα κλείσει από μόνη της.

Θέλω να επίσης, να πω , συγκινημένος ότι το ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ....το 2065 γιατί θα έχει πεθάνει και ο Τόμσεν και η Λαγκάρντ , οπότε αναγκαστικά θα τελειώσει και τότε θα ξαναδώσω τη θέση μου (θα το χουν κανονίσει τα ΜΜΕ να πείσουν το λαό) στο Αθάνατο Βαμπίρ  Κωνσταντίνο Μητσοτάκη ( του 'χω υποχρέωση με τη μαλακία που του έκανα το 93) .

 Εμείς όμως, μέχρι τότε, θα προχωράμε αποφασιστικά  και θα συνεχίσουμε την ήδη πετυχημένη αναπτυξιακή πορεία .

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω το Σόιμπλε για τη στήριξη  και φυσικά τη Μέρκελ που με κάλεσε να βγω φωτογραφία στη πρώτη σειρά με τους διάσημους (ήταν πολύ συγκινητική στιγμή δε πίστευα με τίποτε ότι καλούσε εμένα για φωτογραφία  , θα μου μείνει αξέχαστη η στιγμή!)

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω  τη γιαγιά μου την Πηνελόπη δέλτα που χωρίς εκείνη δε θα υπήρχα, τη μαμά μου, το μπαμπά μου , τη θεία μου, τη ξαδέρφη μου , τη γειτόνισσα και όλους τους φίλους που με στηρίξανε και με στηρίζουν , και έτσι μπορώ να συνεχίσω απτόητος το  success story  που περνά η Ελλάδα.

Να ξέρετε Έλληνες ότι ακόμα 50 χρόνια και τελειώσαμε, μετά θα απογειωθούμε παντελώς, μέχρι και η Ελλάδα θα πετάξει, μπορεί να μετακινηθεί κοντά στη Γερμανία ή η Γερμανία να έρθει κοντά στην Ελλάδα , όπως και να χει η Ελλάδα θα είναι αγνώριστη! Και οι Έλληνες ως πρώτη  υποχρεωτική γλώσσα θα έχουν τα Γερμανικά. Τα ελληνικά θα μαθαίνονται όπως τα Αρχαία γιατί δε θα χρειάζονται πια!

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω το Βενιζέλο που χωρίς αυτόν  θα πηγαίναμε σε εκλογές , δηλαδή  σπίτια μας  και μετά στη φυλακή! (Το τελευταίο μου το ΄πε εμπιστευτικά στο αυτί...)
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου