Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Μολότοφ

Φεύγω γρήγορα από Σέριφο ,με το δεύτερο πλοίο (το πρώτο είναι πολύ πρωί), διότι έχω να προετοιμαστώ, έρχεται Σεπτέμβριος  !


Έχω να φτιάξω τις μολότοφ ,βρήκα μια συνταγή μούρλια , γαμάει! Πήρα επίσης  δέκα  σφεντόνες , και άλλες τόσες αντιασφυξιογόνες για τα δακρυγόνα. 
Θα γίνει της κολάσεως στο Σύνταγμα ,δηλαδή έτσι ελπίζω , αλλά το έχω ξαναπεί, ο Έλληνας είναι απρόβλεπτος και δε ξέρω αν μπορώ να βασιστώ σε αυτόν.

Ε αν δεν ακολουθήσει κανένας ,θα κατέβω μόνος μου και ας με πούνε τρελό , το πολύ πολύ να τουφεκάω με τη σφεντόνα κάνα χρυσαυγίτη να βγάλω το άχτι μου. 
Μπορεί να περάσω και από Μαξίμου να  περιμένω τον Σαμαρά  να ρίξω από το καλό το βόλι ( κάθε μέρα κάνω εξάσκηση με τη σφεντόνα στο σημάδι, ξέρεις τι καλός έχω γίνει; Πιάνω με τη μία κέντρο.). Μετά θα πάω για  Βενιζέλο ο οποίος θέλει τα extra large βόλια  γιατί έχει  και των τριών χιλιομέτρων λιπόστρωμα και τέλος θα ψάξω για  Στουρνάρα που είναι ο πιο αχώνευτος απ' όλους, τόσο μα τόσο γλοιώδης, τον βλέπεις και σου γυρνάν τα άντερα.
Προτείνω να με ακολουθήσετε και εσείς  γιατί αρκετά με το πείραμα Ελλάδα!
Εντάξει η βία φέρνει βία θα μου πείτε και τέτοια και να είμαστε ειρηνικοί κλπ. Αλλά βρείτε μου έναν που δεν έχει σκεφτεί το παραπάνω ή παρόμοιο  σκηνικό. Μόνο έναν!

Δείτε και ένα παλιότερο μου post που ταιριάζει με αυτό το " Έχω νεύρα"
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου