Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Κόλαση , Παράδεισος 1-1

Κοιμήθηκα, απλά έκλεισα τα μάτια μου και κοιμήθηκα. Δεν ξύπνησα ποτέ όμως, γιατί πέθανα , δεν ήταν τελικά ύπνος , ήταν κανονικός θάνατος .
Μέχρι και την κηδεία μου είδα.. Ο τάφος άσπρος και ένας σταυρός μεγάλος και τρομαχτικός . 
Τους φοβάμαι τους σταυρούς είναι αμαρτωλοί. 

Τελικά πήγα στον παράδεισο ήταν βαρετός σαν κόλαση μόνο δέντρα και κάτι ζώα άφιλα που δεν ζευγάρωναν ποτέ μόνο τρώγανε χορτάρια και άλλα τέτοια ξενέρωτα φαγητά . Ούτε λιοντάρια υπήρχαν μάλλον επειδή ήταν κακά ζώα και τρώγανε τα άλλα ηλίθια χορτοφάγα. 
Επίσης εκεί είχε λίμνες ποτάμια και κάτι δέντρα σα κλαίουσες. Η φύση δηλαδή ήταν μπλε και πράσινη , ούτε βουνά είχε μόνο λόφους.. 

-Πως θα περάσει η ζωή εδώ; Σκέφτηκα, ενώ άρχισα να κατουριέμαι και να καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που πέθανα. 
Κατουριόμουν λοιπόν αλλά δεν μπορούσα να κατουρήσω γιατί απλά είχα χάσει το μόριο μου ,ήμουν σαν ένας άγγελος..
  -Μα πως θα κατουρώ τώρα φώναξα δυνατά, θα σπάσει η φούσκα μου!! 

Ο θεός εμφανίστηκε τότε ως ένας άθλιος αξύριστος παππούς, ολίγον μίζερος, αλλά με εξουσία θεού. Πως γίνεται αυτοί που είναι στην εξουσία να είναι τόσο άθλιοι ποτέ μου δεν κατάλαβα!Εμφανίστηκε λοιπόν αυτός ο άθλιος Θεός και μου είπε ότι δεν θα ξανακατουρήσω ποτέ και τα κατούρα μου μια φορά την ημέρα θα τα ξερνάω, επίσης μου είπε ότι δεν θα ξανακάνω σεξ επειδή στον παράδεισο τα πέη τα παίρνει ο Άγιος Πέτρος και τα στέλνει στην κόλαση επειδή είναι αμαρτωλά. 
 -Θεέ μου!! Φώναξα αυθόρμητα! 
 -Με φώναξες τέκνον μου ; Απάντησε ο Θεός. 
Δεν είχα κάτι άλλο να του πω.. Αλλά μπορώ να σας πω ότι στεναχωρήθηκα πολύ και ότι ο παράδεισος μου κάθισε στο λαιμό.
 -Τουλάχιστον Θεέ θα 'χω καμιά συντροφιά η μόνο αυτά τα ζώα τριγύρω μου που έχουν ξεκωλοθεί να τρώνε χόρτα. 
 -Μα φυσικά τέκνον μου θα έχεις μια αγνή χωρίς τιτί γυναίκα...    
-Και που θα τη βρω; 
- Είναι πίσω από εκείνο το δέντρο πέρα από το ποτάμι.. 

Δε μπορώ να σας περιγράψω ,η στεναχώρια μου ήταν πολύ μεγάλη θα ήμουν για πάντα σε έναν βαρετό παράδεισο, βαρετά πράσινο . 
Μα τι ήθελα και γω, να είμαι καλό παιδί μα να μην έχω κάνει ούτε ένα έγκλημα; Ούτε Κανά όργιο τίποτε!! τουλάχιστον να έλεγα ψέματα! Ήταν ανάγκη να είμαι τόσο ηλίθια καλός; 
Να τα αποτελέσματα , έχω μια βαρετή μεταθανάτια ζωή, κατουριέμαι και πρέπει να περιμένω να ξεράσω , και έχω και διέγερση αλλά δε μπορώ να φτάσω σε οργασμό γιατί δεν έχω πέος .
 Ε! αυτό είναι κόλαση! Ούτε με το θάνατο τελικά δεν ησυχάζεις!

Τέλος πάντων έκανα την καρδιά μου πέτρα και ξεκίνησα να βρω την άφιλη γυναίκα αναπολώντας και το iphone που δεν είχα και το laptop και το internet και τα email. 
Τελικά έφτασα σε εκείνο το δέντρο και πίσω από το δέντρο υπήρχε ένα ροζ σιδερένιο κρεβάτι με ροζ μεταξωτά σεντόνια μα έλειπε η γυναίκα. Μου φάνηκε πολύ παράξενο ο παράδεισος να έχει ροζ κρεβάτια γιατί το ροζ θυμίζει ροζ τηλέφωνο και είναι αμαρτωλό το ροζ γενικά. 
 Έκατσα στο κρεβάτι το ροζ αλλά ήταν η ώρα να ξεράσω και τα κάνα πουτάνα τα σεντόνια. 

Μετά από λίγο, εμφανίστηκε η γυναίκα θυμωμένη γιατί μόλις τα έστρωσε τα σεντόνια, ήταν καθαρά και εκεί δεν έχει πλυντήριο, άρα θα έπρεπε να ξαναπάει πέρα στο ποτάμι να τα πλύνει. 
 Ήταν πολύ διεγερτικό που είχε θυμώσει και είχε και βυζιά και εγώ ήμουν πολύ αναστατωμένος με τέτοια διέγερση τόσο που νόμιζα ότι θα έβγαζα πέος, της έπιασα το χέρι για να χαιρετηθούμε πολιτισμένα αλλά κανονικά τα βυζιά ήθελα να της πιάσω, νομίζω και αυτή με κοιτούσε περίεργα και υπήρχε ηλεκτρισμός στην ατμόσφαιρα. 
Καθίσαμε στο κρεβάτι και μιλάγαμε για τη ζωή μας στη γη και συμφωνήσαμε για την ανία του παραδείσου . 

Ξαφνικά, δεν ξέρω πως έβγαλα πέος και εκείνη έβγαλε αιδοίο και κάναμε έρωτα στο ροζ κρεβάτι, αλλά ήρθε φάτι μπαστούνι ο Θεός, μας είπε αμαρτωλούς και μας έδιωξε από τον παράδεισο.. Περάσαμε από τον Άγιο Πέτρο πήραμε πίσω τα παλιά μας όργανα και πήγαμε στη κόλαση. 
 Εκεί χορτάσαμε όργια φαγοπότια και μεθύσια , χορεύαμε όλη μέρα , και γενικά ήταν καλύτερα από το παράδεισο αλλά και εκεί βαρεθήκαμε γιατί οι απολαύσεις ήταν μόνο σωματικές.

Έτσι πήγα στο Σατανά και του είπα ότι θέλω να ξαναγεννηθώ, αλλά όχι στη γη, επειδή έχει γεμίσει από ηλίθιους. κατ' εικόνα και ομοίωση του Θεού, που ενώ δε θέλει αμαρτίες , ροζ κρεβάτια έχει !
 Ο Σατανάς μου είπε να κάνω μία αίτηση και θα κοιτάξει τι μπορεί να κάνει. 
 Έκανα την αίτηση και περιμένω απάντηση…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου