Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Μα μου το ταξες!

Αφού το είδα στο φεκ! Μου το έταξες , άλλα λες και άλλα κάνεις!
Εσύ δε μου είπες ότι άμα έχω μεταπτυχιακό δεν θα είμαι διαθέσιμος αλλά κανονικός;
Τι το πήρα το μεταπτυχιακό; για πλάκα ;
 Τι θέλω και σε ακούω,αφού πριν ένα μήνα έλεγες ότι δε θα γίνουν απολύσεις και γω πήγα ήρεμος στη παραλία για μπάνιο , και εκεί στη παραλία με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι με καταργούν! Άρον άρον άφησα το αντηλιακό και ήρθα Αθήνα για παρηγοριά!
Αλλά σκατά παρηγοριά βρήκα  , μη στεναχωριέσαι ή μην απελπίζεσαι μου λέγαν και άλλα  τέτοια χλιαρά.
 Αφού τελειώνανε τα παρηγορητικά μετά στρέφονταν στον εαυτό τους : Ευτυχώς που είμαι από ΑΣΕΠ έλεγε ο ένας, ευτυχώς που πήρα μεταπτυχιακό έλεγε ο άλλος (πάρε τον πούλο τώρα!) , ευτυχώς που είμαι φιλόλογος έλεγε ο τρίτος. Ενώ οι εκτός δημοσίου μου λέγαν καλά σας κάνουν ! Οι Δημόσιοι είναι κοπρίτες και πρέπει όχι μόνο να τους απολύσουν αλλά να τους κάνουν βούτυρα σαν τους Εβραίους διότι Φταίνε για όλα όπως ο Τσίπρας.
Και όμως θα ρθει  η στιγμή που θα τον πάρουμε  όλοι (τον πούλο) , αργά και βασανιστικά. ή σε άλλες περιπτώσεις ακαριαία
Αλλά μην ανησυχείτε θα τρώμε από τα συσσίτια της χρυσή αυγής , είναι για Έλληνες και μόνο (οι ξένοι να πεθάνουν  αφού και αυτοί φταίνε σαν τον Τσίπρα)! οπότε θα επιβιώσει και πάλι αυτή η τόσο αλληλέγγυα, ηθική φυλή μας.
Καληνύχτα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου