Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Καλέ Κύριε , κυρία κάντε μου κάνα like (Για facebooker και όχι μόνο!)

Σας λέω θέλω πολλά like και από ανωνύμους και από επωνύμους,
Όσα περισσότερα like  τόσο το καλύτερο , γιατί χωρίς like  δεν πας πουθενά , δεν γίνεται σου λέω χωρίς like.
Αποφάσισα  λοιπόν και γω να κάνω τα πάντα για το δικό σας like , δε μπορεί εγώ να παίρνω μόνο λίγα και εσύ να τα παίρνεις τα πολλά.  Όχι αυτό δε θα το επιτρέψω!
Τι θα ανεβάζω φώτο γουρνοπούλες , τι εμένα  με το κόκκινο μαγιό , τι πως μαγειρεύω , πως κοιμάμαι , πως τρώω, πως ξυπνάω , πως γελάω , πως φιλάω , πως γα@@ω , πως κλάνω , πως χέζω ,που πάω , που δεν πάω, θα τα ανεβάσω όλα , αλλά με έναν όρο θα υποσχεθείς ότι θα μου κάνεις like.
Ναι το ξέρω ότι το like είναι κόλλημα , αφού σε βλέπω να ξυπνάς μεσάνυχτα ,λίγο πριν αρχίσει το όνειρο, να δεις το μαγικό αθροιστικό αριθμό, σε έχω δει μέχρι και να κλαις για τα  like  που δεν πήρες .(ε, και συ πολύ αυστηρός είσαι τι σου ναι ένα like βάλτο εκεί να τελειώνουμε) .
Μα πως, γιατί τόσα λίγα "λες" αφού έβαλα τη φώτο με τα καινούργια φουσκωτά βυζιά .
Δε θέλει σου "απαντώ" πια βυζιά θέλει πιο καλλιτεχνική φώτο ,πιο ψαγμένη,  κάτι περίεργο να εξιτάρει το βλέμμα σου και με ένα κείμενο πιπεράτο.
 Τι  νομίζεις με ένα βυζί και ξεμπέρδεψες;
Βάλε παιδί μου σουρεαλισμό , βάλε ένα σπασμένο καράβι που βγαίνει ένα μάτι , βάλε ένα ωραίο τραγούδι με ένα ποίημα από κάτω, βάλε ένα video με το σκύλο που μιλάει,, με τη γάτα που χαιρετάει, με το λαγό που πάει σπίτι μόνος του. βάλε παιδί μου, βάλε.
Εγώ όπως είπα θα παραμείνω στο ρεαλισμό και θα βγάζω εμένα σε πόζες ζωής , το ξέρω το κάνουν και άλλοι αλλά βλέπω πολλά Like σ αυτούς οπότε ζηλεύω και θα το κάνω και  'γω . Όσο πιο καλά εκθέτεις τη ζωή σου τόσο το καλύτερο.
Για ένα like γαμώ το κερατό μου , είναι μαστούρα το πούστικο, είναι εθισμός.
Λοιπόν τώρα που τελείωσα με τις μαλακίες τις σημερινές , ΒΑΛΕ ΜΟΥ LIKE!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου