Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Ένα προφητικό παλιό Post του μπρακατσούλα!!

Το μήνυμα της Παναγίας

Δεκαπενταύγουστος,γιορτάζει η Παναγία, οι πιστοί ελπίζουν στο θαύμα της , οι λιγότερο πιστοί στην ελπίδα ότι μπορεί να υπάρχει και οι άπιστοι στο πολιτιστικό δρώμενο του πανηγυριού!
Εδώ στη Σέριφο η ατμόσφαιρα από το πρωί μύριζε τσίκνα και όλοι ήμασταν σε διάθεση γιορτινή , περιμέναμε το πανηγύρι να Διονυσιαστούμε.

"Σήμερα έχει πανηγύρι στο χωριό Πύργος" μας είπαν. 
"Που είναι ο Πύργος;" ρωτήσαμε . Κάτι μας απάντησαν αλλά κανείς δε θυμόταν τελικά που είναι το χωριό.

Το απόγευμα μετά το μπάνιο του λαού ( εμείς εχθές πήγαμε στην πανέμορφη παραλία του Άη Γιάννη με τους μπεζ αμμόλοφους), βάλαμε τα καλά μας και ξεκινήσαμε να βρούμε το πανηγύρι της Πανα-γιάς. Και που δεν ψάξαμε! Τι στη πάνω Παναγιά , τι στη κάτω Παναγιά , τι στη Παναγιά τη καμαρωτή, τι στη Παναγιά τη Σκοπιανή, δεν αφήσαμε Παναγία για Παναγία, τίποτε όλα κλειστά! Κανένα πανηγύρι. Απογοήτευση! 

Κάναμε μες στη νύχτα και τα βουνά τόσο δρόμο και Πανηγύρι πουθενά. Δεν είχαμε ελπίδες όλα πήχτρα στο μαύρο και πεινούσαμε κάργα. Σταματήσαμε να ψάξουμε για  details στα iphone,όμως σήμα 3g μηδέν. Η Παναγία δε μας θέλει σκέφτηκα  και κοίταξα το άστρο που έπεφτε δίπλα στο μισογεμισμένο φεγγάρι.
Έκανα κάτι ευχές: να έχω δουλειά , λεφτά , δόξα, πλυντήριο στεγνωτήριο και ένα cabrio mini cooper και άλλα  τέτοια απλά και ξαφνικά ως δια μαγείας πέρα στο βουνό, το αντικρινό, ανάψαν φώτα , πολλά φώτα , και εμφανίστηκε κοσμοσυρροή.Θαύμα! Θαύμα! Αναφώνησα , πέταξε μου Παναγία μου τώρα και το cabrio. 

Η Μεγαλόχαρη φυσικά δε μου πέταξε τίποτε και νομίζω ότι την άκουσα να με λέει υλιστή και ακόμα χειρότερα "άντε ρε Τροικανέ"!  Ο χειρότερος χαρακτηρισμός που έχω ακούσει στη ζωή μου! 
Ζήτησα συγγνώμη για τον υλισμό μου ,γιατί καταβάθος είμαι  spiritual τύπος και ευχαρίστησα την Αγία που μας εμφάνισε το Πανηγύρι.
Η Παναγία μας χαιρέτησε μας είπε να πιστεύουμε στη πίστη και να αγωνιζόμαστε για το καλύτερο! Μας είπε ακόμα, ότι το Σεπτέμβριο θα γίνει της πουτάνας και θα πέσει η κυβέρνηση και να μη φοβόμαστε τίποτε , ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά!

Χάρηκα γιατί επιτέλους ήρθε Άγια αισιοδοξία,τη χρειαζόμαστε μες στη μαυρίλα των καιρών  και κατευθυνθήκαμε προς το πανηγύρι  στο χωριό Πύργος της Σερίφου. Άπαιχτο παραδοσιακό χωριό. 
Μας μοιράσανε ψητό κατσίκι και άφθονο κρασί. Η λυράριδες παίζανε νησιώτικα και η ατμόσφαιρα είχε κάτι βακχικό ! Χορέψαμε γελάσαμε , περάσαμε τέλεια. Εγώ ήμουν πιο χαρούμενος από ποτέ.
Γυρίσαμε αργά τη νύχτα στο Camping  γεμάτοι ελπίδες και σχέδια και ξεραθήκαμε.
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου